03 oktober 2008

Fredag med et stramt program

Jeg var tidligt oppe i morges, da jeg havde faaet lagt et noget stramt program for dagen. Jeg havde egentlig en hel arbejdsdag jeg skulle have ordnet, mens jeg ogsaa lige skulle til en halvdags konference...

Mon ikke snart vi skal have indfoert 28-timers doegnet? Jeg havde et par telefonsamtaler jeg skulle have fred til i morges, saa jeg vandrede en tur i Finsbury Circus mens jeg snakkede. Solen skinnede paa the bandstand, men det var nu noget koldt uden for solen - og jeg havde selvfoelgelig ikke taget min frakke paa!

Jeg skulle vaere til konferencen klokken 09.30 - og kom da kun to timer for sent, men saa fik jeg saa til gaengaeld en hel del fra haanden og sparede os lige en hulens masse penge i samme aandedraet. Konferencen skulle holdes i RBS' auditorium i Bishopsgate, saa der var ikke saa langt at gaa derom. Det var lidt sjovt, for vores egen Louise tog imod, da jeg ankom. Hun har noget vikararbejde hos firmaet der arrangerede konferencen, lige nu.
Jeg havde nu over hele hovedet ikke tid til at vaere der, men der var lige en hulens masse mennesker jeg skulle hilse paa, saa jeg snuppede et par timer der inden jeg skulle videre i programmet. Konferencen var i oevrigt rigtig god - det kan man ikke altid regne med!


Da de andre konferencedeltagere gik ind for at spise en stor varm lunch, undskyldte jeg mig og loeb over gaden, hvor jeg skulle spise lunch med to kolleger - paa BURGER KING! LOL - min kinesiske kollega skal flytte tilbage til Kina og han paastaar han ikke ved hvordan han skal overleve uden Burger King, som aabenbart ikke har gjort sit indtog der endnu. Det var ikke helt den normale "leaving lunch", men naar nu det var det han allerhelst ville have, saa var det det han fik - og vi kunne jo godt hygge os, bare fordi vi sad paa Burger King, paa en banegaard. :)

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er det smukt det lille lysthus

Tina - omme i London sagde ...

Ja, det er rigtig koent. Det er en "bandstand", du ved saadan en lille tribune, hvor et band sommetider spiller. Det er tit i brug og jeg synes bare det er saa hyggeligt.