10 oktober 2008

Early one moooorning...

Naar man skal naa morgenflyveren til Aarhus skal man GODT NOK tidligt op! Naar man saa ikke kan finde ud af ogsaa at gaa tidligt i seng, kan man godt ende med at gabe en lille bitte smule...

Klokken 04.15hrs bippede vaekkedjaevlen og vi sprang, frisk og adraet, ud af sengen, well, i hvert fald kom vi op.



I Stansted var der stille, rigtig stille, men det var da ogsaa et perverst tidspunkt, saa det er der vel ikke noget at sige til. Vi fik tjekket ind, bage "the England Hip Hop National team" (?) som aabenbart ogsaa skulle et smut til Aarhus.




Flyveren var kun ca. en tredjedel fuld, sa vi havde rigtig god plads til at nyde solopgangen. Der var mange der laa hen over tre saeder og sov! Jeg tror det er 20 aar siden jeg sidst har vaeret med en flyver der ikke var pakket til sidste saede.

Far hentede os i lufthavnen (tak far!). Vi stoppede og spiste lunch paa Bentas Cafeteria og koerte saa til Skive, hvor vi skulle hente en bil. Turen gik videre ned over Herning, Give og Brande - til Fredericia, hvor vi stoppede og drak en kop kaffe ombord paa en slaebebaad, som for tiden danner ramme om min kaere broders hverdag.

Efter kaffe koerte vi videre til Graasten, hvor min kaere veninde modtog med aabne arme, en laekker middag og et glas vin. Nej, hvor var det bare skoent at se hende i de nye rammer. I dag skal vi ud og udforske byen. Jeg har aldrig vaeret her foer, saa det bliver spaendende.

Aah, og lige en ting til - JOESSES, hvor er her koldt!

6 kommentarer:

Lene sagde ...

velkommen til Danmark, Tina :-)

Conny sagde ...

Velkommen hjem til lille Danmark Tina.
Håber du hygger dej tros kulden.

Marianne sagde ...

Hør lige en loppe gø - koldt.... om vi må være fri.... Nyd opholdet :-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak - og ja, gu goer jeg, men jeg nyder virkelig opholdet, til trods for kulden. :)

Ella sagde ...

Hey Tina, velkommen til det kolde norden - :-)

Tina - omme i London sagde ...

Jow tak, i gaar var det nu mere som det varme syd, men i dag har du ret igen. :)