04 oktober 2008

Loerdag i October

Jeg synes i dag forsvandt som dug for solen! Jeg skulle klippes i formiddags og videre til Croydon, for at handle en lille smule - og spise en bid lunch med min elskede.

Haaret blev duttet, lunchen spist og vi fandt det vi skulle have handlet og fik kigget paa mange andre ting, som vi bestemt ikke skulle handle og poooof - det var tid at knalde noget spiseligt pa bordet.

Det regner og rusker og vi har hygget os foran fjernsynet, hvor Mr Bean's Holiday koerte til min store morskab. Lloyd "saa" den med sin laptop paa skoedet, mens jeg endelig fik startet paa en troeje til migselv. Jeg strikker og jeg strikker og jeg har saa mange planer om alt det jeg skal strikke til migselv, men det bliver sgi da aldrig til noget. Nu goer det, for jeg har faaet begyndt og med aran garn gaar det tjept, saa snart man lige har fanget moenstret.

Klokken er mange og i morgen er der atter en dag. G'nat!

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Lørdag aften viste vejr sig fra sin værste side storm og regn.Jeg har det lidt lige dig har mange planer ang. håndarbejde, jeg skal lave. Men nu har et barnebarn bedt om sokker,nu må jeg igang, så nu går den ikke længer

Tina - omme i London sagde ...

Vi har virkelig haft nogle regnstorme her i dag, men ind imellem er det nu flot.
Jeg vil igang med at strikke sokker. Det er mange aar siden jeg har gjort det sidst, men jeg vil proeve nogle nye teknikker, saa som at strikke dem begge paa en gang - paa rundpind, og fra taaen op!