31 august 2008

Stem paa mig!

Jeg har vaeret lidt i tvivl om om jeg skulle komme ud af busken og indroemme hvad jeg gaar og makker med. Jeg har kigget paa Osama Mubarak, Billowy Clingon og den gode Ovenchip Mccain's kampagner og besluttede mig for at hvis de kunne, saa kunne jeg ogsaa!

Jeg kan se paa min visitors' map at jeg har en del amerikanske laesere og det kunne jo vaere der sidder nogen ude i blogland der evt kunne taenke sig at stemme paa mig.

Jeg kunne ikke lige finde ud af at saette filmen ind her og maatte noejes med en screen shot, men du kan se nyhederne om min kampagne hvis du trykker HER.

7 kommentarer:

capac sagde ...

Du får min stemme - med eller uden akut halsbetændelse...

Anonym sagde ...

Jeg stemmer i med Capac!

Towle Kwun!

Anonym sagde ...

Også min får du. Hep!

Lizelotte sagde ...

Hep hep Tina! Stemmer også på dig!

Unknown sagde ...

Der bliver kampvalg - bare vent.
Men held og lykke.

Tina - omme i London sagde ...

Tak for tilliden folkens. I skal nok komme med til valgflaesk naar jeg vinder. he he

Unknown sagde ...

Ha ha, I mine oejne er du ihvertfald meget bedre end begge kandidater og meget meget bedre end fjolset selv (Bush)
En stemme til dig her fra The Biblebelt!