15 august 2008

Spiser snegle papir?

Da jeg satte maelkeflaskerne ud i aftes regnede det. Jeg klistrede en "no milk today" post-it note paa den ene flaske, da vi havde rigeligt i koeleskabet. Der kravlede lidt smaa snegle rundt omkring flaskeholderen og da jeg kom ud i morges havde de aedt min seddel! Ja, det gaar jeg da ud fra, for hvordan i alverden er papiret ellers blevet helt hullet og i stykker? Saa haardt regnede det da ikke og saa vidt jeg ved er deres slim ikke saa giftigt at det aeder papir op! Mystikken spreder sig!

3 kommentarer:

Nille sagde ...

Hvor hyggeligt, at I har mælkemand - jeg er misundelig! Er det så frisk mælk? Jeg drikker slet ikke mælk hernede da der kun kan findes langtidsholdbar, som stammer fra en maskin-ko tror jeg!

Tina - omme i London sagde ...

Jep - vi faar frisk maelk paa doertrinnet om morgenen. Det er dejligt og nemt og saa elsker jeg at der ikke er en masse indpakning, der gaar til spilde.

Langtidsholdbar - uha uha, det er altsaa ikke for normale mennesker, men dog bedre end det afskyelige maelk de saelger i f.eks. Spanien. Fy for den lede, der undgaar jeg maelkeprodukter for enhver pris. BVADR!

Randi sagde ...

Tänk vad jag saknar en Milkman - ja, egentligen all service som fanns i UK. Läcker bild, som för mig är lika med Nostalgi.
Tack för din kommentar hos mig!