26 august 2008

Dagens citat

"Hellere smaa bryster end ingen roev"

Saadan siger pigerne og det ser ud til de ikke er de eneste der har den indstilling til tingene. I hvert fald er der et product paa markedet der kan faa selv den mest struttende bh til at blegne! Bubbles bodywear har lavet en ehmmm... "roevholder" som blandt andet omtales i dagens Ekstra Blad, som har forkortet den til en "rh"- og saa maa det jo vaere sandt. :) Min veninde sendte mig et link og bad mig laese kommentarerne under artiklen. De er ikke uden evner!

Nu har jeg ikke det store behov for nogen roevholder, men helt aerligt, saa ville jeg altsaa foele mig lidt latterlig at vide at der var to store (og de skulle altsaa godt nok vaere store!) huller bag paa mine underhylere!

Oh well, jeg tager det som et tegn paa at oekonomien er bedre end vi gaar og bliver bildt ind af pressen og alle bankerne, for ellers kom saadan et produkt altsaa ikke paa markedet. Kig paa hjemmesiden. Der er oceaner af forskellige produkter.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Se lige det, ved jeg ikke passer, og du har absolut ikke behov for at iføre dig slige monstrum.