21 august 2008

Aftenens godnatbillede

Himmelen byder altsaa paa fed eye candy hver aften for tiden og i aften kunne jeg da slet ikke vaelge hvilket billede der skulle vaere aftenens godnatbillede!

Jeg er ked af vi ikke rigtig har haft en ordentlig sommer i aar. Bare et par uger eller tre hvor man hver dag husker at det er sommer er alt hvad jeg beder om og sjovt nok har temperaturen ikke vaeret saa gal, men det har regnet rigtig meget og himmelen (himlen?) har vaeret graa en stor del af tiden. August er endnu en rekordmaaned. Monstro ikke jeg laeste at den er on track til at vaere den vaadeste August siden 1912 (LOL - var lige ved at skrive 2012, det sidder lige i fingrene).
Anyhow, uanset vejret, som har vaeret SMUKT i dag, saa har vi som sagt de smukkeste solnedgange for tiden og jeg faar knipseritis hver gang jeg ser himmelen se saadan ud.

Nu godnat!

2 kommentarer:

Lene sagde ...

håber du sov godt, og den himmel er bare smuk :-)

anjoe sagde ...

Knipseritis, sikke et perfekt ord *LOL*