09 august 2008

Det regner og vi hygger os


Vejret passer mig perfekt i dag. Vi sidder i stuen med hver vores laptop (jeg ender med at blive glad for den!), surfer, installerer, rydder op og kigger engang i mellem op og snakker lidt sammen. Om lidt vil jeg finde strikketoejet frem, lave en spand kaffe og taende for en af alle de film mine kolleger bliver ved med at laane mig. Jeg har vidst tre paa lager allerede!
Vi skal paa en hurtig handel paa et tidspunkt, for ellers skal vi vidst spise frossen ko til aften og det har vi ingen planer om. Mens vi er ude skal jeg lige et smut omkring posthuset og saa skal jeg daelme huske at hente mit toej hos rensemanden, for ellers kommer jeg vidst til at se lidt alternativ ud paa arbejde i naeste uge.
Naah - ingen grund til stress, klokken er bare 13.30, saa dagen er ung endnu.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

her skinner solen

Hyg jer :-)

Nille sagde ...

Lol! Dresscode-chok! Det kunne da ellers være godt for kollegerne til at vågne mandag morgen!
Hav en dejlig week-end!

capac sagde ...

All you need is Love