12 august 2008

En himmelsk aften

Jeg havde uhyggeligt travlt paa arbejde i dag og naaede kun lige ud og hente noget foede til lunch, men havde overhovedet ikke tid til at gaa en ordentlig tur.

Paa hjemturen besluttede jeg mig for at aendre min rute en lille bitte smule, bare for at faa lidt tid til at nyde den blaa himmel. Det havde proevet paa at regne lidt hele dagen, men det slog ikke rigtigt igennem og vejret endte faktisk med at blive helt fedt.

Jeg lod turen gaa ned omkring the Monument i dag. Jeg plejer at suse forbi, men i dag gik jeg ned forbi og ned ad Fish Street Hill til Lower Thames Street, hvor jeg tog trapperne op til London Bridge. Det er ikke nogen stor forskel til den normale rute, men lidt forandring fryder ogsaa. Jeg synes snart vi skal have stilladset taget af det monument, saa jeg kan komme op og nyde udsigten en dag paa min lunch time vandring.

Paa vejen over London Bridge kom jeg i tanker om at det er lang tid siden jeg sidst har set Tower Bridge aabne og lovede fluks migselv at skulle holde oeje med aabningstiderne for den naermeste fremtid. Jeg maa se om jeg kan naa klokken 18.15 i morgen, hvor jeg alligevel vil vaere sikker paa jeg kommer hjem i paen tid, da der er noget jeg skal se paa fjernsynet!

Jeg ser saa at sige ikke fjernsyn om sommeren, men i morgen er der noget jeg helt sikkert skal se, for min nabos kone, som doede i Juni er en af genealogerne paa i morgens "Who do you think you are" program med Patsy Kensit. Jeg maa se om jeg kan finde ud af at optage det til en dvd, saa jeg kan lade ham have en kopi. Han faar sikkert en kopi fra filmselskabet, men det sker nok ikke helt lige saa hurtigt som hvis jeg optager det.

Ingen kommentarer: