07 august 2008

Se se - der havde jeg jo ikke vaeret foer

Som sagt var der endnu en lunch i kalenderen i dag. Jeg plejer at proeve paa at faa mindst et par dage mellem heavy weighters, men sommetider faar man planlagt ting i saa god tid at det hele ramler sammen.
Denne lunch havde vaeret et udestaaende i mindst to maaneder og var ment som et "tak for hjaelpen lunch", derfor det fine valg af restaurant. Stedet hedder "The City House". Det er et spoejst sted med serveringspersonale saa gammelt som Methusalem og skoenne smaa private rum saa vel som det store dining room.


Moedet var en success og maden var fantastisk, saa det bliver ikke sidste gang jeg har vaeret der. Jeg har aldrig rigtig lagt maerke til stedet foer, da restauranten ligger i kaelderen af en pub. Det er simpelthen det sidste man ville forestille sig man ville finde, naar man gaar forbi paa gaden.
Jeg var lige ved at revne, da jeg gik tilbage til kontoret. Jeg fatter simpelthen ikke jeg aldrig laerer det, men det er sgi da ikke til at lade vaere med at spise op, naar nu maden smager saa godt!

Ingen kommentarer: