28 august 2008

Paaskeglaedegaven der glaeder to gange

Da jeg deltog i Operation Paaskeglad i aar fik jeg noget laekkert uldgarn, som nu har faaet ben at gaa paa. Den anden aften fik jeg lagt sidste haand paa et sjal jeg har strikket paa i nogen tid og i aftes fik jeg det endelig vasket op og lagt til toerre.

Jeg har stadig ca. 70g af garnet tilbage og jeg haaber paa der kan blive enten et par sokker eller et par slippers ud af det. Jeg vil nemlig proeve at strikke stroemper fra taaen op og strikke begge sokker paa en gang. Det synes jeg simpelthen er skide smart - jeg har bare aldrig proevet det. Jeg skal nok finde et par foedder der kan vaere i sokker eller slippers og tagere plejer vi ikke at have besvaer med at finde i denne husholdning!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dejligt at se at den leg stadig kan sprede glæde :-)

Og så mangler jeg bare lige noget opskrift-noget til en sjals-freak som mig ;-)

Nille sagde ...

Jeg var i Egypten under ramadanen i 2005 - og langs alle vejene stod der kæmpe reklamer fra Coca-Cola, som ønskede 'God ramadan'. Hvor hyklerisk marketing er det ikke lige - et amerikansk firma på muslimsk grund, der udnytter det på den måde. Jeg var målløs!