01 september 2008

Barnets foerste sygedag

Da jeg var hos laegen i loerdags spurgte jeg ham om jeg kunne gaa paa arbejde med halsbetaendelse. "You don't have to produce a sicknote until you've been off for 3-4 days" svarede han forfaerdet. Jeg tror han troede jeg ikke "turde" blive hjemme, hvis jeg var syg, men jeg ville nu bare have at vide hvor vidt jeg ville smitte hele firmaet, hvis jeg var foelte mig rask nok til at gaa paa arbejde. Da jeg lovede at blive hjemme, hvis jeg stadig var syg fik jeg at vide at det ikke er specielt smitsomt.

Jeg blev hjemme i dag, for jeg VIL bare vaere frisk til paa onsdag, hvor vi skal til graduation med Louise i Luton - og til weekenden hvor Irene og Lisa kommer paa visit. Vi faar se om jeg gaar ind i morgen. Det tror jer, men jeg lover intet foer vaekkeuret ringer!

4 kommentarer:

Lene sagde ...

God bedring Tina, og lad nu være med at være overmodig ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Tak Lene og bare rolig. Jeg er slet ikke overmodig, jeg tager paa arbejde i morgen - hvis jeg er frisk til det. :)

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring skal du da ønskes herfra..

Håber du er frisk inden onsdag!

Conny sagde ...

Du ønsket god bedning og se så at blive rask onsdag