28 september 2008

Saa virker det igen

Jeg kunne simpelthen ikke forstaa hvordan i alverden det var lykkes mig at faa en virus paa min computer og hele dagen i gaar soegte vi og soegte og fandt bare ikke en pind. Pludselig kom jeg i tanker om at problemet laa i Outlook og endelig fandt jeg problemet. Jeg har en email addresse, som bare ikke VIL virke ordentligt. Jeg ved ikke hvad problemet er, men nu ved jeg da at jeg bare skal lade vaere med at sende fra den addresse, hvis jeg gerne vil vaere problemerne foruden.
Oh well, noget godt kom der da ud af en computerfri dag, nemlig et badevaerelse der er saa rent at hele familien kommenterede paa det. Joesses, hvor var det laenge siden jeg saadan for alvor havde vaeret i krogene og det kunne ses paa rengoeringsvandet. Badevaerelset er vel omkring 6m2 og det tog halvanden TIME at goere rent. Normalt kan det goeres rimelig godt paa 20 minutter til en halvtimes tid, men engang imellem skal den helt store tur altsaa tages - og det blev den i gaar. Mine fingre lugter af rengoeringsmiddel endnu!

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Det minder mig om at jeg i ugens løb også skal give vores med Sisters hånd :-)