27 februar 2007

Mandelblomst...

Vejret i dag er ikke noget at raabe hurra for. Det er graat og vaadt, saadan lidt raakoldt og himlen er ingen steder at se, men der er altid en lille sol paa horisonten...

Mit mandeltrae staar i blomst. Det er en af de koenneste blomster i traeerne paa denne tid af aaret. Den er saa delikat.

Jeg kan studere den lille paene blomst i timevis. Der er saa mange detaljer paa saa lidt plads.

Sidste aar fik jeg ikke plukket mandlerne, saa de blev mugne. I aar skal jeg havde dem plukket. Det ville vaere fedt om vi kunne faa ris a la mande med mandler af egen avl i aar. How cool!

Er de ikke vildt gode, kan jeg jo altid riste dem med lidt salt og lave "beer nuts" ud af dem.

Spises - det skal de!

5 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Åh forår... kom snart... *suk*

Tina - omme i London sagde ...

Liselotte - bare rolig, foraaret kommer lige om en straks!

Anonym sagde ...

Ja jeg vil også gerne snart have forår.

Tina - omme i London sagde ...

Hvis du saa den drivende regn vi har her i dag, saa ville du vide foraaret er lige om hjoernet! (",)

Lene sagde ...

suk sådan et træ vil jeg også ha Tina, hvor er det smukt.