28 februar 2007

Morgenbroedet er paa trapperne...

Nej, jeg har ikke vaeret ved at bage igen. Bare rolig, for vi skal jo lige have os gnasket gennem de 3 kg mel jeg fik klistret sammen den anden aften, i en pludselig indskydelse og saa har jeg en fornemmelse af at det nok ikke bliver en hverdagsforteelse her i hytten!

Anyhow, i morges da jeg var paa vej paa arbejde, gik jeg via St Michael's Alley, forbi "The Jamaica Wine House" og pludselig fik jeg oeje paa dette fede billede af morgenbroedsleveringen der var blevet leveret, men ikke samlet ind.

Nu har jeg aldrig vaeret den store Dickens elsker, men jeg maa aerligt indroemme jeg kom til at taenke paa en gammel Dickens roman, da jeg saa det.

Jeg fik nogle sjove blikke da jeg proevede paa at faa det hele til at passe ind i mit lille mobiltelefonkamera, men naar jeg ser et billede, bliver jeg simpelthen noedt til at tage det - so there!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et ganske fedt billede, jeg kan godt forstå du måtte tage det :)

Anonym sagde ...

Tak Acq - og velkommen hid.
Jeg kan ikke staa for "billeder". Jeg elsker at gaa, men foretraekker at gaa alene, da jeg saa kan stoppe og tage ALLE de billeder jeg har lyst til. At gaa med mig og mit kamera er som at gaa med et lille barn der konstant skal stoppe og kigge paa hvert et blad graes ved siden af vejen! (",)