15 februar 2007

En invitation med guld print paa...


I aften afholder The Securities and Investment Institute den aarlige Awards Ceremony i The Egyptian Hall i Mansion House.

Invitationen ankom foerst i December og alle instrukserne med hensyn til paaklaedning (Lounge suits), mad og drikke saavel som sikkerhedsforanstaltningerne er laest og forstaaet.

Tidspunktet er 18.00 hrs for 18.30hrs, og da jeg bare har et par minutters gang der til sidder jeg paa min pind lidt endnu.

The Lord Mayor af City of London er aftenens vaert og jeg har GLEMT at tage min klubnaal paa. Jeg elendige menneske!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Elendige menneske!
Hul i det, just do your thing!

Tina - omme i London sagde ...

Det gik endda. :o)
Majoren havde ikke tid at blive og mingle, da han havde to appointments denne aften, saa jeg didn't get found out!