19 februar 2007

Dagens lunch

Man oh MAN, har jeg fundet et fedt sted at fouragere ved middagstid? Wrap it up! ligger faa minutters gang fra kontoret, men med det udvalg vi har er det foerst nu, efter ca. 6 uger jeg har haft lejlighed til at proeve at koebe lunch der.
Det bliver IKKE sidste gang jeg proever det!
Koncepted gaar ud paa at uanset hvad man bestiller, saa er det pakket ind i et fladbroed af en art.
I mit tilfaelde fik jeg oeje paa de havde "Caribbean Chicken Roti" paa menuen og det kan jeg da ikke lade gaa min naese forbi; isaer ikke naar en kaempe portion kun koster £3.95!
Vejret var saa fint at jeg satte mig ved tennisbanerne i St Botolphs og spiste.
Der var en due der blev ved med at komme lidt for taet paa mine foedder. Jeg kan ikke doeje de afskyelige krapyl, eller rettere, jeg vil bare ikke have at de kommer for taet paa, for saa laenge de ikke er alt for indavlede saa er de faktisk nogle paene fugle, de er bare fyldt med lus og andet utoej.
Anyhow duen insisterede paa at luske rundt og endelig faldt der en enkelt chick pea ned fra min mad. Duen slugte den glubsk og saa rigtig snu ud - lige indtil den fik den karryindklistrede aert ned i maven og saa skal jeg ellers ikke sige andet end den skred. SNOT FORNAERMET var den; taenk sig at jeg kunne droemme om at "servere" hot curry for den! "Gnaek gnaek - that'll teach you" taenkte jeg. Lloyd skreg af grin og kaldte mig en dyremishandler, da jeg fortalte ham om det. Som om jeg stopfodrede den? Anyway, han var bare misundelig fordi han ikke havde faaet curry and roti!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, nej hvor lyder det lækkert - jeg ELSKER også karry i alle afskygninger, bare ikke FOR stærkt. Iøvrigt, synes jeg da, din nye blog på blogspot er meget bedre end denne, , men du flyttede ikke alligevel? Ellers kunne det være, du skulle prøve en Wordpress, ligesom min? Rigtig god tirsdag fra mig! :-)

Tina - omme i London sagde ...

A wha? Debbie - what have you been smoking?
Det her ER min nye blogspotadresse... (",)