15 februar 2007

London Fashion Week


London Fashion Week er over os - og stoerrelse 0 debatten raser.
Ikke om jeg fatter at nogen kan synes at ekstrem undervaegt kan vaere paent, men saadan er vi jo saa forskellige. Naeste aar tror jeg proeverne bliver lavet i en lidt stoerre stoerrelse, for ellers tror jeg ingen modeuge der bliver efter aarets udfald af Madrids modeuge, hvor de satte minimumsvaegtskrav.
Anyway, jeg ELSKER London Fashion Week, da den typisk byder paa noget der er lidt mere interessant end Paris, Milan og New York moden. Der er altid et snert af Vivienne Westwood og hende kan jeg lide!
De to unge damer paa billedet "snuppede" jeg igaar da jeg var paa dagens lunch time vandring. Jeg synes de var saadan et godt billede af London Street Fashion - og saa i London Fashion Week. Hvad man desvaerre ikke kan se paa billedet er det ULTRAKORTE skoert pigen i roedt havde paa.
Jeg har lige faaet to fribilletter stukket i haanden. Billetterne er til "Pacha", hvor der skal fejres London Fashion Week paa Fredag. Monstro ikke der er et par unge mennesker der kan bruge saadan et par stykker?

Ingen kommentarer: