14 februar 2007

Bygningsstyrt i East London

I aftes kunne vi paa nyhederne se de dramatiske billeder fra da en bygning styrtede sammen i Commercial Road i East London.

Heldigvis var ingen kommet til skade, saa i min middagspause i dag gik jeg ned for at kigge lidt paa sagerne.

Der var trafikkaos til den store guldmedalje, da Commercial Road er en stor trafikaare ind til the City og, som man kan se paa billedet, var en stor del af vejen skaermet af og trafikken omdirigeret.

Lidt taettere paa var billedet lidt mystisk at se paa. Det ser forkert ud, naar en vaeg haenger helt skaevt og ikke rigtig haenger fast i bygningen.
Det var godt nok heldigt at ingen kom noget til. Commercial Road ligger lige ved Brick Lane, som er et meget befaerdet omraade, med en herlig mix af restauranter, forrectinger, fabrikker og private boligblokke.
Det er et af mine yndlingsomraader i London, da der er saa markant en forskel paa Brick Lane omraadet og City, skoent de moedes paa midten, saadan rent geografisk.
Der maa vaere et godt lunchspisested i Brick Lane, hvor alt ikke svoemmer i ghee og saetter unoedige kg paa sidebenene.
Jeg tog saa mange billeder i Brick Lane idag. Jeg foeler en Tabblo coming on!

Ingen kommentarer: