08 december 2011

Julens 8. kalenderlaage

Julen har englelyd og lige praecis lyden af jul er noget af det der virkelig kan saette mig i julehumoer. Jeg fik en email fra en stolt moder i dag. Hendes smukke datter har kreeret en julesang, som har den helt rigtige lyd til min jul - nemlig englelyd.


Signe Vange's musik og smukke stemme skal vi nok komme til at hoere mere til - foreloebigt bliver hun fast inventar paa mit juletapet. Er videoen ikke bare genial? Jeg er vild med den. Saa opfindsom og ganske enkel. :)

5 kommentarer:

FUUR. sagde ...

En stor stemme,
en smuk melodi.
En dejlig pige.
Jeg håber,
vi kommer til at høre mere til hende.

Annette sagde ...

Skøn, skøn, skøn......
Jeg ser, at der er stor fremgang at spore i den nye residens, skønt.
En dejlig dag til dig.

Conny sagde ...

Det lyder skønt,det er nok ikke det sidste vi høre fra den pige,smukt.
God weekend

Kirsten sagde ...

Hold da helt op, jeg har ingen ord! Sikke et talent....

Tina - omme i London sagde ...

Moar - ja, hun skal nok blive til noget stort. :)

Annette - tak og i lige maade.

Conny - tak skal du have.

Kirsten - :) ja!