21 december 2011

Julens 21. kalenderlaage

I morges tog jeg af uvisse aarsager en anden rute end den jeg plejer og kom op igennem Watling Street. Jeg er ikke helt sikker paa hvorfor i alverden jeg gik den vej, men det maa have vaeret mit juleinstinkt der tog mig den vej, for i omraadet omkring Bow Lane etc. har de simpelthen den fedeste julepynt.



Et stjernetaeppe der straekker mange meter, med forskelligt lystingeltangel for hver saa og saa mange meter - og hvad skuer mit oeje?


Jep - aftenens lysekrone, naah ja - eller morgenens, men en lysekrone, det var det!

4 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Oj- Oj--Oj.

Eva sagde ...

Det er fint! I det hele taget er det dejligt med lys i den mørke tid.

(Og hvis du kan holde sneen hos dig selv, så ok med mig, at der falder lidt....)

Bettys blog sagde ...

Hvor ser det fint og stemningsfuldt ud.

Tina - omme i London sagde ...

Moar - jow jow. :)

Eva - jeg elsker julelys og lysekroner i gaden er da perfekt. Sneen kan vi vidst bare droemme om!

Betty - meget. :)