11 december 2011

Julens 11. kalenderlaage

Julens 11. kalenderlaagedag har budt paa endnu en 3-4 forskellige besoeg hos og af gode venner. Jeg har simpelthen vaeret saa svineheldig paa denne tur, til trods for at vejret paa et tidspunkt saa ud til at ville goere det umuligt at goere ret meget andet end at sidde hjemme.


Jeg har naaet alt fra julefrokoster til kaffeslabberads, julekalendere og maaske et lille bitte glas et eller andet med en del venner og familie. Jeg har ikke naaet at se alle dem jeg gerne ville, men jeg har godt nok naaet mange og naar jeg i morgen skal vende snuden mod sydvest vil jeg goere det med et ganske tilfreds smil om munden. Ih, som skal jeg have indbygget saadan en adventstur noget tiere.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er dejligt med lidt venne-familie-hygge, også selvom det er lidt komprimeret. Måske nyder man det bare mere:)

Og nu er det vel spændende at komme hjem til huset og se, om der er sket noget....

Tina - omme i London sagde ...

Eva - det var simpelthen bare en skoen tur og jeg fik en hurtig rundvisning i huset. Der ER nyt at spore. :)