06 december 2011

Julens 6. kalenderlaage

Julens sjette kalenderlaage gemte paa en kravlenisse. Kravlenisser kender vi slet ikke her i landet, hvor nisser naermest ikke eksisterer. Vi har julemanden og hans smaa hjaelpere, men de er ikke nisser, de er alfer. 


Kravlenissen i min julekalender er en af dem jeg holder rigtig meget af, det er nemlig min lille niece, som er lidt af en oern, ja eller en kravlenisse, i en trapez. Hun slaegter sin gamle faster paa i mere end en forstand, da jeg var i den alder vendte jeg naeste ogsaa mere paa hovedet end den rigtige vej, for hvis ikke jeg stod paa haender, saa slog jeg vejrmoeller. Ih, som jeg glaeder mig til at se hende og alle de andre kravlenisser i weekenden. Jeg skal bare sove tre gange mere og saa er det afgang!

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

WOW, hvor ER hun dygtig:-)

FUUR. sagde ...

Hun er bare DYGTIG,
den dejlige unge.

Tina - omme i London sagde ...

Pernille - det her er det rene vand i forhold til det hun tit laver. Hun haenger flere meter oppe i luften og laver halsbraekkende numre i et cirkustelt!

Moar - ja, til begge dele.