15 december 2011

Julens 14. kalenderlaage

I aar skal vi kun have hjemmelavede gaver her i huset. Ok, vi skal faktisk ikke have gaver, vi skal have EN gave - og det er en ordentlig en. Jeg tror aldrig jeg har glaedet mig saa meget til en julegave foer. :)


Huset tager facon. Vaeggene er pudsede og der er en eller anden form for gulv i hele hytten. Efterhaanden   har vi ogsaa alle de vaegge vi skal bruge og vinduer og doere har vi ogsaa.



I morgen skulle der efter sigende blive installeret et toilet og en haandvaske i underetagen - og malerpenslerne bliver ogsaa langsomt linet op. Uha, hvor er det spaendende - jeg elsker hjemmelavede julegaver!

5 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er da også en julegave, der vil noget....

Spændende at pakke den op:)

Irene sagde ...

We can haz home, yes!

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Det ser sgi efterhånden godt ud, det bliver en skøn julegave.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, det godt nok ogsaa den stoerste vi nogensinde har "faaet". :)

Irene - yez yez :)

Sussi - tak, vi glaeder os ogsaa.

FUUR. sagde ...

Fået og fået?
Sikke dog et flot vindue i har der.
Det skal forhåbentligt ikke skiftes ud,
det vil jeg glæde mig til at se,
i virkeligheden.