12 december 2011

Julens 12. kalenderlaage

Paa hjemturen fra mit lille julevisit til foedeoeen koebte jeg lige et par ugeblade i lufthavnen. Hendes Verden skal jeg altid have med, for de har som regel et par gode strikkeopskrifter og saa snupper jeg normalt ogsaa et andet blad med og i dag faldt valget paa Ude og Hjemme.


Da jeg aabnede plastikken om bladet opdagede jeg der var en jule-cd med i pakken og da jeg kom hjem stak jeg den lige i computeren, for at hoere hvad det var jeg havde faaet samlet til huse. "Los Tennyson" stod der paa informationerne der kom frem i iTunes. Ehmmm... jeg havde altsaa forventet Otto Brandenburg og co og minsandten om ikke ogsaa det var det rigtige musik der tonede frem paa computeren, de havde bare faaet det forkerte information lagt paa cd'en. Oh well, saa blev jeg saa klog. :)

Ingen kommentarer: