24 december 2011

Julens 23. kalenderlaage


Dagens kalenderlaage boed paa foedseldagskage - en af dem der saetter brandalarmen igang! Jeg har faaet besked om at lave saadan en kage noget tiere og min svigersoen fik et brev krydderbagepulver med hjem i baglommen, saa han kan forsoege sig ud i krydderkagenbagningens kunst. Joesses, som er jeg smadret. Jeg har saa at sige staaet ved komfuret hele dagen - ja lige med undtagelse af da jeg forvildede mig om i det lokale supermarked. Jeg var ikke den eneste der havde faaet den geniale ide!

3 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

:-)
"Glædelig og god jul til dig!"
siger Rimkogeren, som er mig :-)

AagePK sagde ...

Du er simpelthen fantastisk til, på meget få linjer, at danne billeder i mit hovede: jeg bliver da møghamrende forpustet af det program; godt, der var lidt hvile i kassekøen! ;-)

KirstenK sagde ...

Lyder lidt stresset...håber du finder julefred for dig selv og dine kære...glædelig jul til dig!