15 oktober 2010

En dag i cykler

Sommetider naar jeg gaar igennem mine billeder paa mit famoese mobilbilledferingsapparat opdager jeg pludselig en forbindelse mellem billederne, som jeg slet ikke havde opdaget, da jeg tog billederne. I dag var tilsyneladende en af de dage!

Da jeg steg ombord paa toget i morges var der en cykel i min vej. Jeg kom fluks til at taenke paa min fru moder da hun sagde om nogle bilhjul at de var helt nye, der var slet ikke blevet skaaret moenster i dem endnu. :) Moensteret paa de her daek er ogsaa kun lige begyndt. Det maa sgi da vaere uhyggeligt glat at koere paa saadan nogle daek?

Min lunch time vandring gik igennem the Barbican centre i dag, hvor jeg fandet denne skide smarte sofacykel. WOW - forestil dig lige at cruise gennem Londons gader paa saadan en blingmaskine. Den er sgi da stang raffineret!

Denne lille glade og knaldhamrende pink cykel stod lige udenfor stationen, da jeg kom hjem til aften. Jeg var lidt vild med med den hjemmegjorte maling og det flotte saedebetraek og forestillede mig livligt den glade person der maatte eje saadan en cykel.

Lige indtil jeg kom hen til naeste lygtepael og saa en til - det var en reklame for "Bootcamp". Cyklerne er vel lige fede, men jeg blev sgi da lidt skuffet. Jeg havde saadan glaedet mig til at se hvad det var for en original der malede sin cykel saadan. 

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Men de er nu fine, cyklerne. (De kunne jo også reklamere for brystkræftsagen samtidig)
God fredag.

Lene sagde ...

Hvor er der meget kunst på gaderne hos jer, ja jeg ved godt at cyklerne ikke er kunst, men de skabte da en historie i dine tanker og glæde og lyst til at vide mere :-)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - Ja, det kan da vaere. :)

Lene - ja, det er det og det er jeg simpelthen vild med. Kunst skal vaere tilgaengeligt for alle! :)