24 oktober 2010

Aftenens godnatbillede(r)

Se lige en lille basse, der kom og legede med os i dag og lige nu ligger ovenpaa sammen med sin mor og sover saa soedeligt. :) Bebsen har rigtig laert glaeden i at efterabe alt hvad folk goer og siger og hviner af fryd, naar vi laegger maerke til det. :)

Hun er ogsaa blevet rigtig god til at fodre sigselv; helst med hoejre fod flagrende oppe ved sutteflasken.

Hun er sgi da ikke til at staa for, med de store, kloge og brune oejne, der bare foelger med i alt!
Og saa godnat!

11 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er hun lækker. Og hun ser kvik ud!
Det må være dejligt at få besøg af sådan en lille steg.

Helle K. sagde ...

Det lyder jo næsten som en bedste der taler ;) men hun er nu også lækker :)

Inge sagde ...

Åhhh hvor er hun skøn og lækker.. jeg glæder mig til vores første barnebarn dukker op midt, sidst i december.. :-)
Hav en dejlig søndag derovre på øen..

Jytte sagde ...

Hvor er hun bare dejlig Tina :o)
KH Jytte

Fossdal sagde ...

Hvor er hun kær. Lækker baby...

Anonym sagde ...

...og jeg må spørge, hvem af Jer efterabede den lille skønhed, da hun stak en finger i munden, og hvem af Jer flød ud på sofaen med drikkelse (stillingen taget i betragtning vist med en pæn alkoholprocent)???

FruE sagde ...

Helt enig, hun ser rigtig dejlig ud. Det må være dejligt med børnebørn :-)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - tak tak, du kan tro det er dejligt. :)

Helle - he he, du har gennemskuet mig!

Inge - du kan roligt glaede dig. Det er ikke uden grund de kaldes "livets dessert". :)

Jytte - tak skal du have.

Fossdal - tak og ja! :)

anjoe - ahemmm... spoerg du bare, men jeg lover ikke noget svar. :)

Fru E - nu kan jeg saa kun tale i ental indtil videre, men hvis Bebsen saetter standarden, saa vil jeg glaede mig til at faa en hel flok!

Irene sagde ...

UHM! Hvor hun dog ligner sin mor den dreng! Det er mageløst!

Fisker & Fernández sagde ...

Hvor er hun soed!

Tina - omme i London sagde ...

Irene - det er det, hun er ogsaa lige saa soed. :)

Pernille - ja, glaed du dig bare. :)