22 oktober 2010

Gisp - er det saa vinter?

Proev lige og spoerg om det var koldt i morges? Saa koldt at mit graesbillede blev helt rystet!

Hvis ikke allerede loevet paa traeerne var i efteraarsklaederne, saa kommer de det da nu. Jeg gad vide om det er denne weekend, hvor vi kommer en tur paa landet for at gaa tur i de smukke efteraarsfarver? Man har da lov at haabe. Faktisk har vi en lille tur oppe i aermet med min yndlingssvigere i London, nu faar vi se om det bliver til noget. :)

Det blev sent inden jeg kom hjem i aften; saa sent at der stod fish & chips paa menuen. Vores ferieboern havde allerede faaet fish & chips paa Brighton Pier i dag, saa de snuppede suppe i stedet. Det er godt vi har saadan nogle selvstaendige gaester!

7 kommentarer:

Eva sagde ...

Vi kan ikke lade som om længere. Nu er det tæt på vinter.
God fredag.

Anonym sagde ...

Tina...fra pålidelige (blogger-)kilder sneede det i jylland natten til i går..så det er vist ved at være vinter :-)

Bente sagde ...

Uha, ja kulden er da vist også kommet til jer. Her knækkede den mine sidste sommerblomster i sidste weekend og træerne skifter hastigt farve nu! Smukt, men koldt ;-)

Conny sagde ...

Det er blevet rigtig koldt, men det må vi nok vende os til, her fryser det også om natten.Det må være dejlige med selvstændige feriebørn,men det jo også nødvendig når du går på arbejde.

sylvia sagde ...

Her er det vinter, med snø!!!!! Og det er så kaldt!
Men jeg fikk da gått en lang tur sist helg, sammen med Marianne, da hun var her, og vi spaserte i de fine fargede høstløv som lå på bakken.
Ha en fin weekend, Tina.

Anonym sagde ...

Ja vinteren rykker hastigt nærmere. Det er koldt men også super flot med alle de skønne efterårs farver.
God weekend.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, og det er fedt! :)

Anne - jeg hoerte/laeste det godt og maa indroemme jeg er en lille bitte smule misundelig!

Bente - :)

Conny - det kan du tro. :) Jeg er vild med kulden.

Sylvia - ej, hvor er du heldig; ogsaa med besoeget af Marianne. :)

Oline - det er vidunderligt!