16 oktober 2010

Og saa var vi klar!

Hele dagen har vi gaaet og tullet rundt, faaet redt op i alle vores senge til i aften, faa fjernet det vaerste skidt og i det hele taget forberede huset til et lille rykind af "De fem" (hi - det er lang tid siden jeg har taenkt paa den serie). 

Min veninde, som emigrerede til DK for et par aar siden, kommer med hele banden og vi glaeder os bare saa meget. Min elskede mener vidst nok det ville vaere lige meget om hun kom alene, for han mener nok hun og jeg snakker nok for en fire-fem stykker. Vi mener naturligvis bare han er misundelig, fordi vi har saa meget klogt at sige... 

Som sagt havde vi gaaet og puslet hele dagen og pludselig var det aften! Vi havde selvfoelgelig ikke faaet taget noget ud af fryseren, saa vores yndlingskineser fik lidt penge paa lommen. Naar maden ankommer ser den bare saa doedsens kedelig ud, paa grund af den afskyelige indpakning.


Men, naar foerst den kommer paa tallerkenen, saa har jeg ingenting at klage paa! Billigt, leveret paa ingen tid og utroligt laekkert. Meget mere kan man vidst ikke bede om. 

Nu skal jeg bare lige have gjort en enkelt ting mere foer gaesterne ankommer. Der var en der bestilte et glas roedvin ved ankomst; det skal hun faa. :)

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Og mon ikke I nyder et glas vin nu? Hyg jer :-)

Bente sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt! Håber I hygger jer.
Og ja, De fem ligger ret langt tilbage i hukommelsen ;-).

Eva sagde ...

"De fem" er en skøn serie i erindringen. Jeg har for ikke så længe siden set et afsnit af filmene. Det var meeeget gammelt at se på.
Det lyder som om, at der skal hygges hos jer.
God søndag.