19 oktober 2010

Fra morgen til aften

Jeg havde meget lyst til at blive hjemme i morges. For det foerste var jeg temmelig smadret, paa grund af (selvforskyldt!) soevnunderskud og for det andet vidste jeg jo at jeg havde huset fuld af skoenne mennesker, som skulle ud og foejte, men arbejdet passer jo desvaerre ikke sig selv!


Morgenen startede dog saa smukt, med lidt spredt skydaekke over industrikvarteret, at jeg snart glemte alt om at blive i min seng. Det var koldt og frisk, men jeg havde ikke tid til at holde ved denne lille snack cafe paa turen til stationen, skoent den frister meget med det lille neonskilt haengt saa kaekt paa campingvognen. Det ville ellers vaere godt med en kop kaffe paa vejen. :)


Vejret fortsatte ikke helt som det startede med klarhed og kulde, men vendte i stedet til kulde og regn! Vi skulle faa nattefrost i nat. Jeg glaeder mig til at se de nedfaldne blade med isfrynser!

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Og tænk, de har "truet" med den første sne her i Danmark i dag. Jeg vil spejde ud af vinduet (selvom det vist ikke var i Østjylland...)

God onsdag.

AagePK sagde ...

Tænk, et billede af en rød bus, det ligner en blanding af Turner og Paul Fisher, det må være en TwishArt!

KirstenK sagde ...

Sådan kan man godt have det om morgenen, altså lyst til at pjække fra arbejdet også selvom man ikke har søvnunderskud og huset fuldt at skønne mennesker...men faktisk er jeg stolt af, at kunne sige at det altid kun bliver ved tanken!
Dejligt regnvejrsbillede...

Tina - omme i London sagde ...

Eva - sikken en trussel! :)

Aage - :) a saje tak!

Kirsten - LOL, ogsaa her!