23 oktober 2010

Tak min blomst

I morges maatte vi sige farvel til vores feriegaester, som efter en uges eventyr i London og omegn staevnede kareten mod Dover, for at tage turen op gennem Frankrig, Belgien, Holland, Tyskland og endelig Danmark.


Vi har nogle utroligt velopdragne gaester, som, til trods for det tidlige tidspunkt de skulle op paa og den knappe nattesoevn (!), havde taget sengetoejet af alle sengene, saa jeg lynhurtigt kunne faa vaerelserne parate til det naeste rykind; paa fredag, hvor en stor del af svigerfamilien har lovet at vise sig paa matriklen. :)


Ikke bare efterlod vores gaester vaerelserne naesten parate til at bruge igen, de efterlod sandelig ogsaa en rigtig flot orkide, saa jeg kan taenke paa dem hver gang jeg kigger paa den. :) Jeg er vild med orkideer og har faktisk efterhaanden en lille flok af dem, men ikke en for mange!

Folk ryster altid paa hovedet over alle vores overnattende gaester, men vi er saa glade for dem og indtil videre har vi plads til dem og det skal udnyttes. TAK for besoeget til "De Fem" for denne gang. Vi glaeder os til I kommer igen. :)

3 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Du er fantastisk gæstfri - jeg har ofte tænkt det, når jeg læser, at du igen har haft gæster. Men et stort hus gør det nok lidt nemmere - så man ikke skal falde over hinanden tidligt og sent :)

Helle K. sagde ...

Fantastisk flot orkide - det er en vildt flot farve :)

Tina - omme i London sagde ...

Helle - naar man har den kvalitet gaester som vi har, saa er det svaert ikke at vaere gaestfri. Vi inviterer jo ingen vi ikke gerne vil se!
Stoerrelsen paa huset hjaelper helt sikket ogsaa.
Orkideen er smuk!