04 oktober 2010

Hvor skal jeg begynde?

Saa er vi hjemme igen, med oejne, oerer, naese og mund FULDE af det forunderlige Cuba. Joesses, som har vi alle faaet en paa opleveren!

En hurtig gennemgang af de hundredevis af biler viser en tur der var saa spaekket med oplevelser, at jeg snart ikke ved hvor jeg skal begynde! 


Jeg har vaeret paa nippet til at vride halsen af led indtil flere gange i de sidste ti dage, for at vaere helt sikker paa jeg fik det hele med! En ting ved jeg med sikkerhed og det er at jeg IKKE starter her, for nu vil jeg op og finde min seng!


Oh, lige en ting inden sengetid - en lille fejring af "la Revolution", for den har vi godt nok taersket langhalm i, da vi var paa besoeg i fortiden. Advarsel - der kommer mere, MEGET mere!

10 kommentarer:

Eva sagde ...

Det bliver spændende at "komme en tur til Cuba" med dig.

Velkommen hjem. Og god tirsdag.

Lene sagde ...

Og du kan ikke skræmme mig, jeg er med på mere :-) Velkommen hjem.

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Ha ha Tina, ja hver større by har en revolutionsplads, den ene mere forfærdelig end den anden, men det betyder meget for dem, og de har da også haft både en kolonikrig, og en revolutionskrig, så der er mange helte at fejre.
Velkommen hjem Tina, jeg glæder mig til at se flere billeder og høre mere om jeres tur.

AagePK sagde ...

Ihhh, hvor jaj glææjer maj!
Very-very-welcome home, madam Svendsen!

Donald sagde ...

Velkomment tilbage. Det er to dejlige billeder! Især den grønne bil på billede 2 er et fantastisk vidnesbyrd om at vi burde bo et sted hvor biler ikke ruster eller hvor man kan reparere dem.

Conny sagde ...

Velkommen hjem, dejlig at høre du har haft en spændende tur og glæder med til, at høre mere.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

ja,ja - nu har du hvilet dig, lad os nu høre (eller se) :-)

Tina Liel sagde ...

Velkommen hjem! Hvor må det have været spændende. Glæder mig til at høre og se mere om turen. KNUS

Catherine sagde ...

Lovely airy photos!
Hate that I'm linguistically retarded wish I could read other languages (as well as English, Irish and a bit of French).
But the photos tell as story anyway :).
Catherine

Tina - omme i London sagde ...

Eva - tak skal du have. :)

Lene - :) tak!

Michael - var det bare de stoerre byer! ;)

Aage - tak skal du have. :)

Donald - tro mig, det med bilerne er ikke noget at prale af. De er livsfarlige!

Conny - tak og ja, der skal nok komme mere. :)

Sussi - taalmodighed! :)

Tina - tak!

Catherine - you should try Google Translate. :) Welcome here!