10 oktober 2010

Bebsen goer rent bord!

Vi var heldige nok til at faa weekendbesoeg i denne weekend af vores allesammens lille Bebs og hendes moar. Hver gang Bebsen kommer her sker der noget nyt, i dag var det spisebordssituationen der blev vendt.
Min bror og hans smukke kone efterlod os saadan en smart babystol der kan monteres paa enhver stol med ryglaen og pludselig er Bebsen stor nok til at sidde med ved bordet. Det er simpelthen skoent at se hende sidde der og trone, som om hun aldrig har lavet andet. Hun var ogsaa bare paerestolt og rankede ryggen godt. :)

Naar nu Bebsen var kommet med ved bordet fik hun ogsaa lige en ny smag paa tungen, da Grandad fodrede hende avocado. Det kunne hun lide, den bette. Hun var helt groen i ansigtet og var lige ved at kloejs i det, i sin ivrighed!


Grandads servering var ikke helt nok, for Bebsen kunne se der stadig var noget paa skeen, saa hun tog selv affaere! Hun skal nok faa det laert, den lille skiderik, for hun vil selv!



Bordet blev boerstet og saa snuppede vi lige ti sider i "Din egen sangbog" foer det var tid at faa en lille middagssoevn. Bebsens moar har taget lejligheden til en shoppetur med sin soester. Det er bare helt iorden med os, vi elsker at blive passet af Bebsen. :)

10 kommentarer:

Lene sagde ...

Lykken er at blive passet :-) og så få lov til at synge børnesange og læse børnebøger, jeg må ud og finde nogle små børn, der er for få i min dagligdag :-)

Og om nogle år så tegner bebsen afslørende tegninger til jer ;-) apropos dit tidligere indlæg. Gav din veninde kortet til chefen? :-)

Mette G. sagde ...

Og hun er da også bare så lækker. Smukke, smukke øjne :-)

Lavendel sagde ...

Iiiih hvor jeg glæder mig !!!

Irene sagde ...

Smukke, smukke lille pige. Øjs hvor hun ligner sin mor den dreng!

Jeg kommer altså snart og spiser hende!

Ellen sagde ...

Hun er da bare den allerkæreste - en af de smukkere babyer, skulle jeg mene. Kan godt forstå, I er glade for at blive passet af den lille prinsesse - jeg ville også være stolt ;-)

AagePK sagde ...

Avocado, banan og kivi er geniale at have med på tur med bebser, fordi de kan holde sig friske uanset temperatur, og kan skrabes ud med ske i en passende konsistens. Sådan klarede min datter og jeg os, når moderen ikke var med. Når hun var med, fik datteren jo en tår til at skylle efter med, lige til 2-års alderen. Det var godt for barnet, og moderen fik sin ungpige-facon igen: alle graviditetskilo forsvandt.

Bettys blog sagde ...

Hun er da en ualmindelig smuk og lækker lille sag. Frisuren minder om min datters det første års tid. Hun blev kaldt'ægget'
Men håret voksede til ;-)

FUUR. sagde ...

Er der mon nogensinde nogen,
der har fortalt jer, at hun er SØD?????
Næste gang---om snart---vi kommer til London, KRÆVER vi, at møde hende, med samt,
hendes smukke mor.

Tina - omme i London sagde ...

Lene - boernene i din hverdag skal nok komme, indtil da kan du jo bare synge selv. :) Chefen faar kortet, det er jeg slet ikke i tvivl om!

Mette - tak tak, det synes vi naturligvis ogsaa. :)

Lavendel - :)

Irene - spisning forbudt, med mindre det er med oejnene!

Ellen - tak :)

Aage - :)

Betty - nu siger du godt nok frisure! ;)

Moar - I skal nok faa hende at se, jeg forbyder andet!

Ella sagde ...

Nårhhh, hvor er hun smuk - og dygtig :-)