09 januar 2009

Foedselsdag paa kontoret og nytaarsforsaet

Hele kontoret er paa "efter-jul-skrump", eller i hvert fald "efter-jul-spis-sundere-kur". Det er ikke et bevidst nytaarsforsaet, men noget vi alle individuelt har besluttet. Der er altid et ocean af smaakager, chocolade og kage paa omgang i kontoret, men hele denne uge har jeg sagt nej tak og har ikke spist saa meget som en enkelt kiks. I gaar havde vi en foedselsdag i vores afdeling og saa koeber vi en lille gave og et kort fra allesammen og gaar ud til lunch. Lunchen var udsat til i dag, da foedselaren skulle noget andet i gaar.

Foedselsdagsmiddagen snupper vi normalt paa Wagamama, da det er billigt, hurtigt og rigtig laekkert. I dag var ingen undtagelse og paa Wagamama er det faktisk ganske muligt at spise meget sundt. Jeg fik en "chicken ramen", som er en stor balje suppe med grillet kyllingebryst, nudler og en masse groen(t?)sager. Rejerne i baggrunden er en andens, men en enkelt fandt vejen til min tallerken. Anyhow, de er rullet i lidt rasp og lynstegt i olie, saa de er vel egentlig heller ikke specielt usunde. Desuden smager de fortraeffeligt. :) Oh - og regningen var ogsaa paa juleskrump. Da vi var paa Wagamama sidst fik vi nogle rabatkuponer, som en klog kollega havde husket at tage med. Vi fik naesten halv pris!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser skønt ud, jeg er også ret vild med Wagamama til en hurtig og billig omgang mad - et stort hit hos min søn også.

Tina - omme i London sagde ...

Hurtigt, billigt og sundt. Den er svaer at slaa, ikke?