11 januar 2009

Dagens ret

David skulle komme paa visit i dag, saa klokken var ikke mange inden jeg begyndte med at spekulere i hvad vi skulle have at spise til aften. Jeg hev noget fars ud af fryseren og gik saa i taenkeboksen. Efter en pludselig indskydelse blev jeg enig med mig selv om at lave boef med loeg. Det er adskillige aar siden jeg har lavet det sidst, saa jeg skulle lige komme i tanker om hvordan i alverden man egentlig laver det. Pinligt, men det laa ikke lige forrest i hukommelsen og da jeg kom i tanker om hvor snydelet det er, blev jeg helt irriteret paa mig selv over at jeg aldrig laver det.



Boefferne var en succes og kommer vidst lynhurtigt paa menuen for nemme ting man kan lave paa en hverdagsaften. Jeg har altid vaeret en stor fan af Troels Trier og Rebecca Bruel og heldigvis var Youtube leveringsdygtige i en omgang "boef med loeg". Velbekomme. :)

Ingen kommentarer: