11 marts 2007

Uhmmm... her dufter dejligt


Her dufter af nyslaaet graes!
Yep - manden i huset forestod aarets foerste plaeneklipning i dag. Vejret var helt fantastisk og han kunne simpelthen slet ikke lade vaere. Hold fast, hvor blev det bare paent!
Temperaturen sneg sig op paa omkring 17 grader i dag og folk loeb rundt i koerte aermer!
Jeg tror jeg vil koebe en stak aktier i Kleenex i morgen. Joesses, hvor bliver der mange foraarsforkoelelser rundt omkring i byen. Folk fatter bare ikke at bare fordi solen skinner og det er 17 grader, saa er det altsaa ikke sommer!
Der er forskel paa 17 grader, naar jorden er varm og 17 grader, naar den er kold. Oh well, deres hovedpine, jeg passer dem sgutte!
Anyhow, havesaesonen er begyndt og jeg glaeder mig til endnu et aar med jord under neglene, eller i hvert fald jord paa mine handsker! (",)

Ingen kommentarer: