11 marts 2007

Er det ikke snart paaske?

Saadan foeltes det i hvert fald i dag, da vi var ude. Der er bare gult og groent alle steder.

Paaskepynt er noget relativt nyt her i landet, men det er der blevet lavet om ved. I Allders i Croydon i dag havde de i hyldevis af paasketing og nogen af dem var bare saa soede.

Jeg kunne slet ikke staa for de to smaa paaskeharer og "kom til" at koebe Lone et par stykker.

Hun var heldigvis lige saa forelsket i dem som jeg var.

Hvornaar er det egentlig paaske? Jeg har en ide om det maa vaere snart, men kan ikke huske om den falder tideligt eller sent i aar - og det staar ikke paa min kalender. Det er sgi da utroligt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du har ganske ret - det er Påske snart! Jeg ved ikke om det er tidligt el. sent. Men det er Palmesøndag den 1. april og så Skærtorsdag den 5. (som så er indgang til Påsken). Der er så 5 feriedage/Helligdage som varer til og med mandag den 9. som er 2. Påskedag og iøvrigt Danmarks besættelse 1940. Fredag er Langfredag og lørdag Påskedag. Nu skulle du have styr på den? God søndag!

Anonym sagde ...

Det er tidligt. Nogle gange er det påske omkring min føsda ...

Tina - omme i London sagde ...

Havde vi ikke paaske i Marts for et aar eller to siden?