30 marts 2007

Mary Seacole holder en fridag - eller goer hun?

Det ser ud til jeg faar patienten hjem i weekenden, skoent scanningerne ikke ser saa godt ud.
Mary Seacoles taske med morgenkaaben og lidt godt er ellers pakket og parat til at smutte om sygehuset paa hjemvejen (ahemmm... jeg havde husket ALT, troede jeg, da jeg tog paa sygehuset med en overlevelsespakke i aftes! Vi faar se om det bliver noedvendigt at komme den vej hjem i aften, eller om jeg ser min elskede derhjemme.
Lloyd doer simpelthen af grin naar han ser hvilken taske der er snakke om. Den faar jeg lov at tage med hjem igen, for den han vil bestemt ikke have staaende. Sjovt, hvor maend har et problem med tasker!
Tasken er PERFEKT! Den har den perfekte stoerrelse, er maaske en kende gammel og slidt, men jeg elsker den! Jeg lavede den da jeg skulle til landsdaekkende elevraadsrepresentantsmoede i Aarhus i 1982! Ih hvor var det en oplevelse, men det er en helt anden historie.
Sagen var at jeg ikke havde nogen weekend taske, saa jeg gik ned til fru Thomassen i Manufakturhandelen i Selde storby og koebte noget stof, noget pladevat og en lynlaas - og saa syede jeg mig en taske. Jeg troede naeppe den stadig ville eksistere 25 aar senere, men det goer den - og den er stadigvaek god nok til mig!
Operation akillesene er stadig on for Monday - og Lloyd mener senen er SPRUNGET helt. GUUUULP - det kan godt vaere Mary Seacole er "paa" hele weekenden, for det maa sgi da goere ondt!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stakkels mand. Det kraever et godt helbred at vaere patient!
Held og lykke med operationen mandag - og god weekend.
Det er da en rigtig fin taske du har lavet, imponerende at den har vaeret med siden 82!

Anonym sagde ...

For heeee, he is a Jamaicaman-jah!

Knus!

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak tak - baade mht taske og mand. Han er hjemme og han har det fint. (",)

Anonym sagde ...

Ja din taske kan ikke løbe fra, at den er fra den æra, hvor alt skulle være småblomstret - jeg husker det tydeligt ;-) Rigtig god weekend og god bedring til din mand!