27 marts 2007

Paaskegavebyttelegen - inspiration

I dag skulle der handles stort ind, for fryseren var ved at vaere temmelig kedelig at se ned i.

Vi greb chancen ved 2-tiden, saa vi naaede hylderne foer alle familierne skulle handle paa vej hjem fra skoleopsamlingen.
Forretningen var naesten tom; eller rettere, man kunne komme frem i gangene og der var stadig baade aaeg og broed paa hylderne!
Joesses, hvor er det for oevrigt blevet dyrt at handle foedevarer!

Vejret var saa smukt at jeg var temmelig fristet til at vente til i morgen aften, men jeg ved jeg ville fortryde det, naar jeg gaar med rumlende mave - efter endt arbejdsdag.

I dag havde jeg god tid.
Tid nok til at hoeste lidt inspiration til aarets paaskegavebytteleg.
Der var masser af paasketing paa hylderne - hovedsageligt chokolade, men det er vel heller ikke det vaerste nogen kunne modtage?
Jeg tror jeg er ved at have faaet koebt det der skal i pakken, der skal sendes til XXX-land. Nu skal jeg bare lige have ordnet lidt med indpakningen og saa et smut paa postkontoret.
Nej, hvor jeg glaeder mig til at finde ud af hvem der skal sende til mig - og hvad de hitter paa!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er afsendt her til morgen ;-)

Tina - omme i London sagde ...

Halloej... hvor spaendende! Min bliver sendt i morgen til ... (",)