25 august 2009

Sikken en himmel

P1320953

Jeg var lidt lad, da jeg kom hjem fra arbejde i dag og sad og hang i sofaen. Pludselig fik jeg oeje paa himlen og skyndte mig at finde mit billedferingsapparat, saa jeg kunne forevige den.

P1320961

Der var saa mange forskellige lag og farver paa himlen at man kunne kreere det ene farverige billede efter det andet.

P1320975

Nogle steder saa det ud som om der var ild i skyerne og flammerne faldt ud af bunden. Samtidig var himlen for oven helt lys og skyfri.

P1320977

Vi stod og kiggede paa himlen i en evighed inden vi igen skulle ud af doeren. Vi har for en enkelt gangs skyld en foedselsdag i familien og ville da ikke gaa glip af et stykke kage. :)

Technorati Tags: ,

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Rigtig smukke billeder,det kunne Krøjer og Ancher ikke have gjort bedre.

Tina - omme i London sagde ...

Aaaarhhh.... mon ikke. ;)
Tak skal du have.