10 august 2009

Endelig!

P1320263

I dag saa jeg endelig en groen oegle. Den var vel omkring 30cm lang fra hovede til hale. Mens resten af familien flygtede for alle vidder og advarede mig at den maaske ville springe paa mit fotografiapparat stod jeg saa taet paa som muligt og fotograferede til den store guldmedalje.

P1320258

Den er saa svaer at fotografere, da den for det meste er naesten usynlig i det den er groen mod groen. Det lykkedes mig dog at faa et par rimelige billeder ud af besvaeret. Nej, hvor synes jeg bare de er kaere!

Technorati Tags: ,,

2 kommentarer:

Per sagde ...

Godt du ikke er så tøset som de andre ;-) for så havde du ikke fået taget de flotte billeder!

Suzy sagde ...

Nøj hvor er den bare sød :) Og hvor er du heldig, at du lige kom forbi på det rigtige tidspunkt ;)