11 august 2009

Home sweet home!

P1320467

Vi landede i morges ved ti-tiden og inden klokken var ret meget over 12 holdt vi hjemme ved vores HOME SWEET HOME! Jeg ELSKER at rejse og selvfoelgelig at komme paa ferie, men der nu ikke noget som at komme hjem igen!

P1320471

Plaenen traenger kraftigt til at blive klippet, men blomster er der nok af. Nogle er ganske vidst noget toerre, men mine dahlier har endelig blomstret og jeg er saa tilfreds med dem.

P1320476

Blommer og brombaer fandt jeg ogsaa og saa var jeg glad. Vi snuppede et par timer paa oejet (laes: naesten 4!) og stod saa op og pakkede ud. Efter en times tid paa sofaen kom de unge mennesker hjem fra arbejde. Hold da helt op, hvor havde de bare savnet os! Vi fik simpelthen nogle knus saa store at vi slet ikke var i tvivl om at de mente det.

Naar man kommer paa de aller fineste hoteller bliver man moedt med blomster og frisk frugt. Naar man kommer hjem og faar baade blomster, frisk frugt og kaerlighed i tonsevis ved man at ude er godt, men hjemme er bedst. Det kan man bare ikke slaa.

Nu vil jeg gaa op og klemme fem kvarters soevn i hver time inden i morgen, hvor arbejdet kalder. Det goer ingenting, for jeg er klar – saa laenge jeg altsaa kan komme op! Jetlag er IKKE min ven!

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Velkommen hjem :-)

Skribenten sagde ...

Det er altid skønt at komme hjem igen og hvor er det fedt at dahliaerne ikke er helt døde. :-)

Velkommen hjem, og giv byen et stort knus fra mig. Gud hvor jeg savner at besøge den.

Knus Henriette

Lotte sagde ...

Tænk hvis man ikke brød sig om at komme hjem?
Det er da fantastisk at have et sted, der er ens base, et sted man holder af at være - nogen gange skal man rejse væk fra det for rigtigt at sætte pris på det - jeg forstår godt, du er glad for at være hjemme igen.

Velkommen hjem!

Bente sagde ...

Velkommen hjem, Tina. Det har da vist været en KANON ferie.

Håber ikke arbejdsdagen bli'r for hård ;-).

P.S. Jeg plukkede også de første brombær i dag. Uhmmmm!

Sister Bonde sagde ...

Det har været en meget STOR fornøjelse, at være med på jeres ferie - tusind tak.
Velkommen hjem

FUUR. sagde ...

Tusind tak for en "billig" vidunderlig ferie, altså for os.

Vi var med hele vejen.

Velkommen hjem søde, til jer
begge.

Madame sagde ...

Velkommen hjem fra ferie, Tina!

Tina - omme i London sagde ...

Tak tak og selv tak for turen - der kommer et girokort med posten. :)