12 maj 2009

Der findes ikke noget sjovere end en prut!



Tegningen har jeg laant her fra. :)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

*lol* han er så sjov en tegner ham Wulff Morgenthaler :-)

Anette sagde ...

Ha ha - det har du da ret i :D De er nu gode de tegninger ;)

Sister Bonde sagde ...

Det er der i hvert fald mange mænd, der mener :D

Rimkogeren sagde ...

Ej femser mus som hest, for så ville røven revne! (Gammelt islandsk ordsprog)

Anonym sagde ...

Hvorfor tror jeg at du er lidt ironisk med din overskrift?
:-)

Anonym sagde ...

Er du klar over at man kan Google på //mobiltelefonbilledferingsapparat// hvorefter man bliver henvist til ... tadaaa ... twishart.blogspot.com :-)

Tina - omme i London sagde ...

He he - det er ikke kun maend der synes det, jeg giver dem ret. :)
Dax - maaske jeg skulle tage patent paa baade "mobiltelefonbilledferingsapparat" og "knipseritis", saa skal jeg nok blive rig, eller... :)