28 maj 2009

Fjernsynskiggeri

Onsdag aften er fjernbetjeningen min og knappen sidder fast paa kanal 4, for der kommer baade “Grand Designs” og “Desperate Housewives” og man skal da se lidt fjernsyn engang i mellem. I aften skulle der helst ikke noget mere alvorligt end det paa programmet, for jeg havde ikke overskud til meget andet; ok, jeg fik ogsaa svunget strikkepindene, men det kan jeg nu altid overskue.

IMG_0522
Dagen i dag har vaeret lige saa lang som et tog, lige saa sloeret som et billede af et tog… – og faktisk temmelig givende og tilfredsstillende paa samme tid. Jeg har puklet som en lille hest, men fik simpelthen saa meget gjort. Nu vil jeg have et par timer paa oejet inden det gaar loes igen. Ih, hvor jeg glaeder mig til det bliver sommerferietid, taken om baade sommerferie og en Danmarks tur i Juni goer at jeg kan holde til naesten alt. :)

 

Technorati Tags: ,,,

Ingen kommentarer: