17 maj 2009

Motionssoendag!

Det lykkedes – jeg kom op til tiden og fik hevet en badedragt paa og saa skal jeg ikke sige andet end jeg motionerede til den store guldmedalje i naesten en time. Jeg har det bare saa fantastisk godt efter saadan en omgang og glaeder mig allerede til tirsdag aften, da jeg gerne skulle i bassinnet igen. Jeg er ikke lige klar over hvor lang tid foer klassen jeg skal saette mit navn paa listen for at komme ind, men forhaabentlig lykkes det tirsdag.

P1280510
Da jeg var faerdig gik jeg hjem via en alternative rute. Jeg havde nemlig snuppet fotografiapparatet med i tasken og saa kunne jeg da ikke springe chancen for en lille gaatur over.

P1280512

Skyerne har suset over himlen hele dage og Sydenham var skiftevis solbeskinnet og overskyet i hurtige skift. Jeg drejede ned gennem et af mine yndlings boligkvarterer, hvor jeg “diskret” gik og tog lidt billeder.

P1280520

Mange steder staar der stadig telefonpaele med en ledning til hvert hus. Jeg gaar ud fra de bliver pillet ned paa et tidspunkt, naar alle faar cabel eller mobiltelefon, men indtil da har jeg rig lejlighed til at pleje min knipseritis og det goer jeg saa.

P1280528

Vejret saa helt sommerligt ud i dag, men vinden er nu stadig lumsk og jeg skal nok naere mig for at smide for mange lag toej endnu, for fare for at ende med lungebetaendelse eller swine flu! Der var ikke mange mennesker paa gaden, de sad nok i haven og noed det smukke vejr. :)

P1280541

Jeg har altid vaeret fristet til at gaa ned ad denne lille sti, men skoent der er fri adgang, saa synes jeg det ser saa lumsk ud at gaa alene ned – og saa med et fotografiapparat. Jeg maa have min elskede med en dag, saa kan vi slentre ned, mens jeg fotograferer. :)

P1280546

I stedet gik jeg ned langs vores lokale kirke, eller rettere, jeg tror da nok det er vores sognekirke, det er i hvert fald der vi stemmer! Oh, forresten, jeg kommer lige i tanker om at vi fik nogle valgkort igennem posten den anden dag. Monstro ikke det er den 4. vi skal til valg? Det skal jeg vidst lige have sat i kalenderen.

P1280570

Jeg fortsatte ned gennem dog shit alley, ja, det hedder stien ikke officielt, men jeg synes den burde omdoebes! Alternativt kunne man selvfoelgelig proeve at sende hundelortene hjem til ejermaendene og se om det saa fik en ende med det skideri! Grrr… hvor kan jeg blive skoer over alle de uansvarlige hundeejere!

P1280567

Da jeg naaede hjem kom jeg til at se mig i spejlet og opdagede fluks hvorfor folk var forsvundet indendoere som jeg kom forbi – jeg lignede en vild fra Laesoe, jeg havde ikke toerret mit haar inden jeg gik ud i vejret!

Technorati Tags: ,,

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er dejlige billeder fra din omegn, Tina! Ja, vejret er også lumsk her - det slår lynhurtigt over fra varmt til temmelig koldt...

Tina - omme i London sagde ...

Tak Madame og nemlig!