30 maj 2009

Med udsigt til en dejlig dag

P1280861

Jeg var i god tid da jeg gik hjemmefra i morges, saa jeg tog den paene rute ned til stationen. Ruten gaar ad en dejlig lille gang/cykelsti, som foelger River Pool meget af vejen. Der gik et andepar og hyggede sig i vandkanten og et par cyklister kom og cyklede forbi, mens jeg slentrede afsted mod stationen. – Jeg naaede toget!

P1280875

Solen skinnede fra en skyfri himmel hele dagen og himlen var saa blaa, saa blaa at det naesten gjorde ondt i oejnene at kigge paa den.

P1280872

Jeg havde slaebt det gode billedferingsapparat med i dag, bare fordi jeg vidste jeg havde god tid fra morgenen af, saa der er naesten ikke en guldknop der staar ubilledferet i the City i dag.

P1280887

Paa hjemturen gik jeg igen stivejen og endelig huskede jeg at laegge maerke til klubhuset paa en af de cricketklubber der ligger i omraadet. En veninde har nemlig foreslaaet det som et godt sted at hold kobberbryllup og hvis skal have saadan noget planlagt, saa er det nok ikke for sent at faa lagt billet ind, efter som der kun er 8 maaneder til festen skal holdes!

P1280889
Foreloebigt vil jeg dog koncentrere mig om den forestaaende Danmarkstur i Juni og sommerferien i Juli/August og saa vil jeg give mig til at spekulere i fest bagefter. Ok, det kan godt vaere jeg liiiige skal forhoere mig om lejeprisen og hvor vidt salen overhovedet er ledigt, men resten faar vente.

P1280892

Da jeg kiggede op paa himlen i aften kom heksen flyvende hen over himlen paa sin kost. Det tager aabenbart lang tid at flyve til Danmark paa saadan en, men mon ikke hun naar det foer Skt Hans?

 

Ingen kommentarer: