03 marts 2008

Saa begynder vi at glaede os


Weather forecast
Originally uploaded by twishart.
Vejrudsigten for Istanbul ser temmelig rimelig ud indtil Mandag; faktisk vil jeg gaa saa langt som til at sige at det ser fedt ud!

Guidebogen er i hus og i morgen skal vi have bestilt nogle Tyrkiske lira og saa er vi faktisk ved at vaere rejseklare. Naah, ja, vi skal lige have pakket og den slags, men det plejer jeg nu foerst at goere aftenen foer vi skal afsted.

Jubiii - Istanbul er lige om hjoernet!

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Det bliver da dejligt at få lidt sol (hvad er det?) på kinderne og være under lidt varmere himmelstrøg.

Rigtig dejlig tur!

Anonym sagde ...

I dag skinner solen i dk. Men...det har været frost i nat. Da jeg trak gardinerne fra mødte mig et blik af lokale bilister der stod og skrabede forruden fri for noget man bliver nødt til at kalde mere end rimfrost...is vel.

Tina - omme i London sagde ...

Det goer mig ikke saa meget om der er koldt, jeg haaber bare paa en klar himmel. Regnen maa godt holde sig vaek. Bare 36 timer mere, saa er vi paa vej. Jubiii