10 marts 2008

Saa har jeg mit paa det rene!


Sjaeldent har jeg vaeret saa ren som nu. Jeg skinner fra top til taa efter en ordentlig scrubbing fra den soedeste lille trinde Tyrkiske kvinde, som ogsaa gav mig en full body massage. Cagaloglu Hamam har soerget for at holde den Tyrkiske befolkning ren i over 300 aar. Jeg har besoegt Tyrkiske bade i Tjekkoslovakiet og Ungarn for mange aar siden, men har aldrig oplevet den personlige service jeg fik her. Det er lidt maerkeligt at have en kone til at vaske en fra top til taa, men Joesses hvor var det laekkert! Nu sidder jeg i haven med en kop apple tea og venter paa min elskede. Her er skoent, vi maa proeve den i London.

3 kommentarer:

anjoe sagde ...

Din optakt lover ovenud godt for kommende fotos og tekst. Jeg glæder mig ;-)

Ella sagde ...

Lækre steg :-)

Anonym sagde ...

Ser meget tyrkisk ud.
Lyder som om du ser meget tyrkisk ud. Indeni ;-)