13 marts 2008

Aftenens invitation

Aftenen's invitation var til en "dame aften" hos "agnes b" i Covent Garden.

Invitationen kom fra et advokatfirma, som har besluttet sig for at goere noget for deres kvindelige kunder. Maendene bliver inviteret til at spille golf og gaa til rugbykampe (jeg bliver ogsaa inviteret, men det har ikke den store interesse), men sjaeldent er der nogen der goer noget for de kvindelige kunder.

The ladies club would like to invite you to a fashion A-Z at the flagship agnes b store in Covent Garden. The evening will be hosted by a leading fashion editor who will give you tips on what to wear this season after which you can shop the store. A team from the Cowshed will be on hand to provide mini beauty treats.

Se det loed som noget lige for mig, saa jeg smed mig i en taxa tidsnok til at ankomme ved "agnes b" klokken syv. Da jeg ankom syntes jeg der var lidt skummelt - og det viste sig at hele den ene side af vejen havde stroemafbrydelse! Vi fik uddelt navneskilte (vaeldig praktisk i moerket!) og et glas champagne og nogle kanapeer. Efter en lille times tid var stroemmen ikke vendt tilbage endnu, saa aftenen blev aflyst.


Vi fik udleveret en "goody bag", indeholdende alt fra dameblade til syltetoej og kondomer(!) - og faar en discount voucher tilsendt i dag til forretningen. De stakkels arrangoerer var graedefaerdige og lovede at vi ville blive inviteret igen snart, men denne gang MED stroem!
"Min" advokat havde fem gaester og hun inviterede os prompte paa middag paa Bertorelli's som er en restaurant faa doere vaek fra "agnes b". Vi havde bare saadan en skoen aften, til trods for det egentlig burde have vaeret en katastrofe (ja, saadan paa lokalt plan, ikke sandt!).
Jeg glaeder mig nu stadig til vi faar den aften vi skulle have haft, for jeg synes altsaa det lyder fedt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det dersens Cowshed håndcreme er lækkert, det dufter også lækkert! Du ER lækker!

Tina - omme i London sagde ...

Det er det uden tvivl, men jeg fik det jo ikke proevet denne gang!
Oh well, mon ikke det lykkes paa et tidspunkt. :)